Online kurset Mit Fundament er for dig, der ønsker en tilfredsstillende online markedsføring, der arbejder for dig (også når du sover)
Skab det rigtige fundament for din virksomhed
og få succes med din markedsføring
Lær trinene bag et bæredygtigt, skalerbart og konverterende fundament og tiltræk langt flere af dine drømme-kunder
Villje Rosamynthe
Det bedste ved online kurset Mit Fundament: Egentlig det hele. Men især optimering af hjemmesiden og målgruppe. Det synes jeg var spændende, og gav mig klart en mere imødekommende og personlig hjemmeside.
Kurset er for selvstændige, der gerne vil have et sikkert fundament at bygge videre på
Dig med en ny virksomhed
Kurset er velegnet for dig, der er ambitiøs med din virksomhed, og som gerne vil føle dig på sikker grund før du bruger for mange timer på din markedsføring
Dig der føler dig overvældet
Kurset er for dig, der er gået i gang med at markedsføre din virksomhed, men du er løbet sur i alle mulighederne
Dig der har lagt din virksomhed om
Kurset er genialt for dig, der for eksempel har skiftet målgruppe, har lagt din virksomhed om eller i det hele taget har brug for at stramme fundamentet op
Hej
Jeg hedder Lise
Jeg har hjulpet 100-vis af selvstændige gennem årene med at blive skarpe og effektive med markedsføringen. Og vi starter altid med fundamentet.
Det vil sige, vi starter med at tage en grundig gennemgang af, om du har styr på din målgruppe, dit budskab, dit brand osv.
Det er min erfaring, at er der ikke 100% klarhed over de dele, så kommer din markedsføring aldrig helt til at spille. Og du risikerer at spilde både tid og penge på markedsføring, der ikke virker.
Derfor har jeg lavet det her kursus til dig.
Indehaver, Online Haj
Her er dine fordele i kurset, der tegner dit fundament klart op
Jeg præsenterer dig trin for trin for de dele, der skal være på plads for at skabe et godt fundament for din markedsføring.
Du bliver guidet gennem hvert eneste område, så du får den røde tråd i dit fundament, og som du fører videre i din markedsføring.
Der er grundige arbejdsark til hvert eneste område, så du ikke blot lærer nyt, men også får omsat din læring til praksis.
Dit fundament er – kort forklaret – motoren i din business.
Det er grundelementet, der skaber øget tillid hos dine besøgende og konverterer dem til trofaste kunder.
Uden et solidt fundament for dine budskaber i din virksomhed, vil du opleve, at det er langt sværere at overbevise dine besøgende om, at blive hængende hos dig og dit brand frem for dine konkurrenters…
Et solidt fundament er altså altafgørende for, at du effektivt og problemfrit og kan tiltrække drømme-kunderne og konvertere dem til trofaste kunder, du kan sælge til igen og igen.
Vi starter med din målgruppe og dit budskab
Hvis ikke du er klar og tydelig på, HVEM du taler til i din markedsføring, vil du dræbe konverteringer, inden du overhovedet når at introducere dine unikke tilbud.
Med mine 10 trin får du en dybere indsigt i din målgruppes adfærd og psykologi. Og så dykker vi dybt ned i dit budskab.
Dit budskab er din konverterende elevatortale, der på blot få sekunder skal opbygge tillid, skabe troværdighed og inspirere til at tage handling.
Du får 6 trin til, hvordan du præciserer dit budskab, så dine kunder er helt med på, hvad du hjælper dem med, og hvorfor de skal blive hængende.
Din hjemmeside er et af dine vigtigste midler i markedsføringen
Din hjemmeside er den, der skal arbejder for dig 24/7. Den skal hjælpe dine besøgende med at forstå, hvorfor de skal blive hængende og interagere med dig, dit indhold og dine unikke løsninger.
Bliv guidet med mine 10 trin til, hvordan du helt selv skaber en konverterende hjemmeside, der arbejder for dig - også når du sover.
Og for at din hjemmeside spiller, så tager vi også et dybt kig på dit brand og hvordan du finder din egen stemme, så hele din markedsføring kommer til at hænge sammen.
Dine kunders købsrejse er afgørende for, hvordan du laver indhold
Du spilder dine penge og din dyrebare tid, hvis ikke du kender til din målgruppes købsrejse og de faser, de går igennem.
Derfor får du i modulet “Min målgruppes købsrejse” nyttig viden om, hvordan du udnytter og taler til dine potentielle kunder lige dér, hvor de er i processen og med de drømme, lyster og udfordringer, de møder her og nu.
Og så tager vi et kig på dit nyhedsbrev, og den rolle, det spiller i dit samlede marketing mix.
Sådan får dit fundament på plads
Online kurset Mit Fundament i detaljer
Sagen er den…
at det er min mission, at hjælpe og inspirere andre selvstændige og iværksættere, som dig, der er dedikeret til at effektivisere og optimere deres fundament, så de kan få succes med deres online markedsføring og se deres drømme-business vokse.
Så hvis du er villig til, at lægge kræfter i og være kontinuerlig med din indsats bag den her strategi, så giver jeg dig min dokumenterede fundament-formular, så du slipper for at bruge dine dyrebare timer, dage, uger og måske endda måneder på at knække koden til en fundament-strategi, der rent faktisk virker.
Jeg lærer dig de fundamentale elementer til en bæredygtig og skalerbar online markedsføring, der konverterer dine besøgende, skaber glade og tilbagevendende kunder og skiller dig ud fra mængden…
Og alt du skal gøre er at investere få af dine timer på kursets materiale og omsætte min dokumenterede fundament-strategi til din egen virksomhed.
Er du klar?
Her er din investering i et grundigt fundament i dag
Jeg har tilføjet al min erfaring og lagt al min viden ind i kurset, så du får værdi for 1000-vis af kroner. Men jeg har valgt at give dig en god pris, hvor alle kan være med.
Din pris er normalt 1.500,-
Ofte stillede spørgsmål
Nej, du bestemmer helt selv, hvor, hvornår og i hvilken rækkefølge, du ønsker at gennemgå materialet.
Videomaterialet tager ca. 2,5 timer i alt, hvorefter der er tilhørende arbejdsark og øvelser, jeg anbefaler at gennemgå efter, du har endt hvert kursusmodul, hvilket også kræver yderligere tid og fokus. Så du kan regne med +7 fokuserede timer med materialet. Herefter går så det virkelige arbejde i gang med at implementere den nye viden fra kurset til din egen virksomhed - den her proces kan variere fra person til person og virksomhed til virksomhed.
Jeg vil foreslå, at du første gang tager kurset i den rækkefølge, jeg har lagt ind. Og så kan du senere hen gå tilbage og plukke i det materiale, du skal bruge.