Kampagne Værkstedet: Et online forløb for ambitiøse marketers

Fra ineffektiv, sporadisk (og måske desperat) spredehagls-markedsføring til forudsigeligt, selvsikkert og planlagt salg af dine produkter og ydelser

Kampagner og salg kan være tricky. Især hvis du ikke ved, hvordan du skal gribe det an. Det er okay. Det er bare ikke særligt tilfredsstillende, vel? Det laver vi sammen om på i Kampagne Værkstedet.

Kampagne Værkstedet kaffe

Med kampagner er det muligt at opnå

ØGET

 salg

UTALLIGE

glade kunder

1000'vis

af leads

For at lykkes med at sælge dine produkter og ydelser via kampagner, kræver det én afgørende ting: At du i dag beslutter at vinke farvel til den lettere sporadiske og ineffektive spredehagls-markedsføring, du har bedrevet indtil nu. Og én gang for alle lærer, hvordan du sammensætter en solid og træfsikker kampagne med forudsigelige resultater.  

Kampagne værkstedet er for dig, der er klar til at sætte i et højere gear med markedsføringen

Inden jeg fortsætter og fortæller dig om min plan for dig og dit salg, så lad mig lige fortælle, hvem det her virkelig er lavet til… (og om det er noget for dig). Kampagne Værkstedet er nemlig ikke for alle.

Du er en ambitiøs selvstændig

Du brænder for at gøre en forskel. Du har en indre ild i dig, og du ved, at dit produkt, dit kursus eller dit forløb kan virkelig gøre en forskel derude. 


Du er frustreret over, at du bruger uendelige mængder af tid på sociale medier, og alligevel minder det mest af alt om at slå i en dyne. Der er ofte ikke meget respons på dine opslag, og du bliver i tvivl, om det egentlig er besværet værd.

Du har ansvaret for virksomhedens markedsføring

Du føler, du skyder med løst krudt, når du forsøger at sælge. Og det er frustrerende at se andre buldre afsted med deres online salg, når det føles som om, der er et eller andet, du har misset. 


Desuden er markedsføringen så tidskrævende, at du ikke når de mål, du har sat dig for.

Du er en del af et markedsførings team

I har forsøgt jer med markedsføring, der ikke rigtig har ramt plet. Og I er på udkig efter metoder, der er mere effektive for jer.


I har lidt for ofte prøvet jer frem uden at have en fast strategi, og det kan ses på effekten, der ikke helt lever op til de mål, I har sat for markedsføringen.

Lise Halskov cafe Kampagne Værkstedet

Hej!

Jeg hedder Lise og jeg er en kæmpe kampagne-nørd

Det har taget mig år at finde frem til, hvorfor al den indsats, jeg lagde i min markedsføring ikke gav de resultater, jeg havde håbet på. Svaret lå i, at jeg slet ikke havde den rigtige systematik  i den måde, jeg kørte kampagner på. Jeg havde ikke den rigtige metode til kampagnerne. Altså den systematik og psykologi, der gør, at en kampagne foregår, som den skal.

Jeg sad med en misforståelse om, at en kampagne måtte være noget med salg, salg, salg og atter salg. Og i virkeligheden er den rigtige, gennemprøvede metode, som jeg bruger nu: Værdi, værdi, værdi og så salg. I den rækkefølge.

Da jeg fangede det og satte det i system, så blev det sjovt at lave kampagner.

Ja, jeg gentager det lige: Det blev sjovt at lave kampagner. Og det vil jeg også gerne lære dig. 

Det smukke ved en veludført kampagne efter den rigtige metode er, at du ikke længere bliver en irriterende salgs-robot.

Du får lejlighed til at komme helt tæt på din målgruppe, du får lov til at demonstrere din viden og du får nye følgere og superfans. Når du endelig er klar til at sælge, så er din målgruppe klar og ivrig efter at købe fra dig.  

Prøv at forestille dig, hvor rart det er! Specielt i kontrast til de salgskampagner, du måske har prøvet, hvor du konstant sender salgsmails ud igen og igen uden en ordentlig respons. Det føles forfærdeligt. 

Du er landet det helt rigtige sted, hvor du vil få en trin-for-trin drejebog til at lykkes med dit næste online salg uden slinger i valsen og uden den evige tvivl på, om du nu også kan lykkes. Jeg har dig. Vi gør det sammen. Og vi gør det i Kampagne Vækstedet.

Lad mig fortælle dig om, hvad Kampagne Værkstedet betyder for dig 

01


Du får adgang til al den viden, jeg har samlet om, hvad der indgår i en vellykket kampagne, og hele psykologien bag

02


Du får grundige vejledninger i, hvordan du overfører teorien til din egen virksomhed. Og jeg lægger løbende aktuelle kampagner og deres resultater ind til dig.

03


Du har mulighed for 1-1 personlig sparring med mig, så du aldrig går i stå med dine kampagner, og så du konstant har fremdrift. 

Forestil dig at køre din næste kampagne som vil gøre dine konkurrenter og dit netværk grønne af misundelse og sælge mere... 

Samtidig med at du har det sjovt!

Når du kører din næste kampagne, vil du hver dag kunne tjekke punkter af på din todo-liste, have 100% styr på alle dele og vide præcist, hvad du skal gøre dag for dag (og hvordan du skal gøre det)... 

Der er dog lige et aber dabei til det… for det kommer ikke til at ske af sig selv. Du er nødt til at træffe en beslutning om at ville tage din næste kampagne, dit næste salg og din næste indsats hamrende seriøst.

Så hvad siger du?

Kampagne Værkstedet er din kampagne-buddy lige så længe, du har brug for det

Når du tilmelder dig Kampagne Værkstedet, er målet at du får solide resultater at se i din virksomhed. Al erfaring viser, at resultaterne kun kommer, når du arbejder seriøst med kampagnerne. Når du fin-tuner dem. Og når du hele tiden justerer på dem. Derfor har du evig adgang til materialet i Kampagne Værkstedet og din eventuelle sparring med mig har en varighed af 12 måneder.

Du gennemfører kurset i det tempo, der passer dig

Der er kursister, der holder et højt tempo og de, der gerne vil tage det i overskuelige bidder. Du bestemmer helt selv, hvad det rigtige tempo er for dig og for din virksomhed.

Har du valgt sparring, så sørger vi for, at du ikke går i stå

Uanset dit tempo, så kan du bruge din valgte sparring, når du har behov for det. Du kan få sparring på dine kampagner, webinarindhold, planlægning, osv.

kampagne værkstedet

Du får adgang til grundigt, trin-for-trin kursusmateriale 

Du får lejlighed til at dykke ned i kursusmateriale, der lærer dig alt om hele baggrunden for de værdifulde kampagner. Og du bliver guidet trin for trin, uanset om du ønsker at holde webinar, lave kampagner i en Facebookgruppe eller med videoer og e-mails. Og ønsker du at afholde webinarer, er hele den rent tekniske opsætning af det system, jeg anbefaler (Demio) også inkluderet i Kampagne Værkstedet. Samlet værdi 7.000 kr.

Kampagne Værkstedet grønt krusJPG

Sociale medier udvikler sig hele tiden, så du har brug for opdateringer

Jeg lægger med jævne mellemrum eksempler og læringer ind i kursusområdet fra mine egne og andres kampagner, så du konstant kan holde dig opdateret og justere på din egen strategi. Jeg deler gerne, hvad der virker, og hvad der ikke virker, og på den måde opnår du en kæmpe vidensdeling, der vil komme dig til gode. Værdi 4.000 kr

Kampagne Værkstedet Lise Lilla

Den måske vigtigeste del af Kampagne Værkstedet: Sparring, der giver dig en konkurrencemæssig fordel

Der, hvor du for alvor vil kunne mærke virkningen af Kampagne Værkstedet, er i den eksklusive mulighed, du har for sparring. Du  kan tilvælge flere pakker med sparring, som du selv booker, når du har brug for det.   Det betyder, at aldrig går i stå, og at du i løbet af de 12 måneder, din sparring er gyldig, kan få mine øjne på din planlægning af kampagner, dit indhold i kampagnerne, dine e-mails med salg, osv.  Samlet værdi fra 3.600,- kr.

Her kan du læse om resultater, jeg har skabt sammen med mine kunder

I det andet webinar, jeg holdt, solgte jeg 182 kurser

Jeg har været rigtig glad for at få hjælpen fra dig, Lise, for det har gjort hele forskellen. Det jeg fik ud af kurset var den gode gennemgang af Hold i Hånden salget, for det havde jeg brug for at lære. Og så var den rent praktiske opsætning af webinaret rigtig god. Og i øvrigt var webinarsystemet (Demio) var super nemt at arbejde med - så let at gå til, så det gav ingen problemer.

Louise Cecillia Larsen

LCL-Tarot

Louise Cecillia Larsen - webinar kursus

Vi nåede 1/3 af vores ønskede omsætning for hele året på 2 dage

Hvis jeg selv skulle have gjort det, så havde jeg slet ikke gjort det på den her måde. Jeg ville slet ikke kunne lave de her små finurligheder, og det du kalder hold i hånden salg. Hvis det var mig, så havde jeg kørt en masse undervisning ind og så salg til sidst. "Jeg har det her kursus - køb det, fordi det er godt". 

Karina Callesen

Fru C

Fru C Kampagne Værkstedet

Kampagne Værkstedet klæder dig på til at lykkes med at lave sælgende kampagner

01.

Kampagne baggrund
  • Grundige videoer med gennemgang af, hvad en vellykket kampagne indeholder 
  • Gennemgang af de forskellige kampagnetyper
  • Undervisning i den psykologi, der ligger bag gode kampagner, og hvordan du bedst sælger i dine kampagner

02.

Praktik
  • Du får undervisning i, hvordan du planlægger dine kampagner
  • Masser af øvelser i, hvordan du oversætter teorien til praksis i din virksomhed
  • Hjælp til at vælge de rigtige kampagnetyper til dit behov
  • Trin for trin anvisninger (også teknisk) til at planlægge og gennemføre et vellykket webinar

03.

Sparring
  • Du har mulighed for at vælge selvstudie, hvor der ikke følger sparring med
  • Eller du kan tilvælge 2x45 minutters sparring eller 6 timers sparring med i pakken.

Valget er dit nu

Nu er det op til dig. 

Jeg ved, du har det i dig. Jeg ved, du kan lykkes med at sælge i din næste kampagne uanset hvor lille eller stor, du gerne vil have den. Alt hvad det kræver er, at du ved præcist, hvordan du skal gøre. 

Og at du beslutter dig for at gøre noget anderledes, end det du plejer…

Vælger du selvstudiet, så kan du komme i gang med det samme nedenfor.

Ønsker du sparring, så anbefaler jeg, at vi to tager en snak først, så vi sikrer, at du vælger den rigtige mængde af sparring. Du finder selv en tid i min kalender her.

Her er din investering i Kampagne Værkstedet

Jeg gør det selv

Selvstudiet af Kampagne Værkstedet

  • Adgang til alle videoer om kampagnestrategi og psykologien bag vellykkede kampagner
  • Opdateret viden om aktuelle kampagner til læring og inspiration
  • Adgang til alle videoer med vejledninger til, hvordan du planlægger, implementerer og afholder vellykkede kampagner af alle slags
  • Du kan komme i gang med det samme
  • Bonus: Sådan skriver du den perfekte salgsside

DKK

3.500,-
En hjælpende hånd

Du får mulighed for lidt støtte

  • Alt hvad du får i "Jeg gør det selv" pakken
  • 2 x 45 minutters sparring - du booker selv din tid i min kalender
  • Din sparring er gyldig i 12 måneder
  • Du kan komme i gang med det samme

DKK

5.000,-
Vi gør det sammen

Du får masser af hjælp

  • Alt hvad du får i "Jeg gør det selv" pakken
  • 6 timer sparring
  • Din sparring er gyldig i 12 måneder
  • Vi tager en snak før dit køb om, hvilken form for hjælp, du har brug for
  • Bonus: Online kurset SamtaleMagneten (værdi 1.750,-)

DKK

10.500,-
Jeg gør det selv

Selvstudiet af Kampagne Værkstedet

  • Adgang til alle videoer om kampagnestrategi og psykologien bag vellykkede kampagner
  • Opdateret viden om aktuelle kampagner til læring og inspiration
  • Adgang til alle videoer med vejledninger til, hvordan du planlægger, implementerer og afholder vellykkede kampagner af alle slags
  • Du kan komme i gang med det samme

Du kan betale i 2 små rater per måned af hver

DKK

1.925,-

Total pris 3.850,-

En hjælpende hånd

Du får mulighed for lidt støtte

  • Alt hvad du får i "Jeg gør det selv" pakken
  • 2 x 45 minutters sparring - du booker selv din tid i min kalender
  • Din sparring er gyldig i 12 måneder
  • Du kan komme i gang med det samme

Du kan betale i 2 små rater per måned af hver

DKK

2.750,-

Total pris 5.500,-

Vi gør det sammen

Du får masser af hjælp

  • Alt hvad du får i "Jeg gør det selv" pakken
  • 6 timer sparring
  • Din sparring er gyldig i 12 måneder
  • Vi tager en snak før dit køb om, hvilken form for hjælp, du har brug for
  • Bonus: Online kurset SamtaleMagneten (værdi 1.750,-)

Du kan betale i 3 små rater per måned af hver

DKK

3.850,-

Total pris 11.550,-

Bemærk, at du også har mulighed for at betale i rater

Kampagne Værkstedet garantien

Min 100% tilfredshedsgaranti til dig

Intet er vigtigere for mig end, at du lykkes med din næste kampagne. Og jeg ved, at jeg kan hjælpe dig. For jeg har hjulpet hundredvis af selvstændige med, at lykkes med deres markedsføringsindsats. Og det her er vitterligt min egen gennemtestede metode.  Derfor ved jeg også, at indholdet virker, hvis du er aktiv i Kampagne Værkstedet.

Selvfølgelig kan jeg ikke garantere dig nøjagtigt de samme resultater, som jeg har opnået. Eller som mine andre kunder har opnået.

Dine resultater afhænger af det arbejde, du lægger i forløbet og i din øvrige markedsføring.  Men jeg kan garantere dig, at du, efter at have gennemgået online materialet, lavet øvelserne og deltaget i sparringen, er i fuld gang med kampagner, du kan tilrette og justere på, så du får succes.

Hvis det ikke er tilfældet, vil jeg heller ikke beholde dine penge. Det er ikke fair. Det eneste jeg kræver er, at du arbejder seriøst med dine kampagner, og at du gør de ting, vi aftaler i vores sparring sammen.

Alt, hvad du skal gøre, er at sende mig filerne og dokumenterne med dit kampagne-hjemmearbejde. Så sender jeg dig dine penge med det samme uden sure miner. Det er god stil, synes jeg. 

Her er nogle af de overvejelser, du måske har, før du har lyst til at tilmelde dig

Hvis du er, ligesom jeg er, så har du måske nogle spørgsmål, før du kaster dig ud i et nyt forløb. Det er jeg glad, for at du gør, for min erfaring er, at de der overvejer tingene grundigt, ofte får mest ud af indholdet. Og jeg svarer gerne på alle dine spørgsmål.

Her har jeg samlet svar på de spørgsmål, der allerede er kommet til. Det kan være, du kan bruge mine svar til noget. Hvis ikke, er du velkommen til at skrive til mig.

  • Tager det ikke rigtig meget tid for mig at lave kampagner?
    Jeg vil ikke lyve over for dig. Kampagner tager tid. De tager tid at lære. Og de tager tid at gennemføre. Men tænk lige over, hvor meget tid du bruger (og sikkert allerede har brugt) på markedsføring, der ikke virkede... Ville det ikke være sjovere at bruge den tid på mere effektiv markedsføring, der skaber resultater for dig?
  • Er det ikke nok bare at bruge e-mails til at lave salg - det har jeg hørt andre anbefale? 
    Jeg underviser i forløbet i, hvordan du sender gode e-mail kampagner ud, men der er nogle detaljer der, du skal være opmærksom på. Har du en lille liste og/eller er den ikke så aktiv, så er det ualmindeligt svært at lave store salg kun med e-mails. E-mail kampagner alene er geniale for dem, der har masser af læsere, der er super aktive og gearede for køb. I de to kampagnemodeller, jeg kalder Expert og Full Monty vil din liste vokse samtidig med, at du sælger dine produkter og ydelser
  •  Jeg har allerede købt en masse andre kurser - hvordan adskiller forløbet sig fra andre kurser inden for online markedsføring? 
    Kampagne Værkstedet er ikke ligesom andre kurser, du finder på det danske marked. Du kan finde masser af virkelig gode kurser, der lærer dig, hvordan du laver online kurser, hvordan du lærer at holde webinar, hvordan du laver Facebook annoncer, osv. Men det jeg selv opdagede, der mangler, er forløbet der ikke blot lærer dig, hvordan du kobler din salgsindsats sammen på en systematisk måde, så du får det bedst mulige resultat. Det giver dig også mulighed for at blive ved med at udvikle og forbedre dine kampagner.

Har du andre spørgsmål, er du i tvivl, om Kampagne Værkstedet er det rigtige for dig, har du spørgsmål til betaling eller noget helt andet? Så er du hjerteligt velkommen til at skrive til mig på lise@onlinehaj.dk og få svar på dine spørgmål.

Ja tak - jeg vil gerne med i Kampagne Værkstedet nu!

>