Tiltræk de perfekte kunder

Tiltræk de perfekte kunder
  • 3 online workshops hvor du kommer helt ind under huden på de kunder, der vil være helt perfekte for dig
  • Du bliver også klogere på hvilken rejse, dine kunder skal på for at gå fra interesserede til at købe fra dig
  • Masser af skabeloner og arbejdsark, der guider dig igennem processen

Hvorfor skal jeg bekymre mig om min målgruppe?


Hver eneste gang du

 

  • skriver en e-mail
  • skriver et blogindlæg
  • laver et opslag på Facebook
  • prøver at sælge et produkt


skal du være knivskarp på, hvem du taler til.


Eksempel: I min generation nikker de fleste indforståede, hvis jeg laver referencer til dengang vi lyttede til Sweet og Slade. Men dem, der er 20 år yngre end mig, kigger uforstående på mig og siger: Hvem? Hvis jeg gerne vil sælge til den sidste gruppe, så skal jeg altså finde nogle bedre referencer frem end, hvor stramme sølvdragter Sweet-drengene havde på i 70'erne...


Det samme gælder med dine kunder. Hvis du ikke taler direkte til dine kunders hjerte og umiddelbare virkelighed, så er du irrelevant. Ganske enkelt kedelig og ligegyldig.


Og når vi ved, at vi efterhånden har et attention span, der er mindre end en guldfisk, så har du ikke mange sekunder til at fange din målgruppe i.


Online workshoppen Tiltræk de perfekte kunder kan hjælpe dig

Tiltræk de perfekte kunder

Efter du har gennemført workshoppen

  • Er du kommet helt ind under huden på din målgruppe
  • Har du styr på, hvad der får din målgruppe til at købe
  • Har du et overblik over hvilket indhold, du har brug for at skabe
  • Ved du hvad der skal til for at du kan få flere kunder i din virksomhed

Det består workshoppen af:


  • 3 optagelser af live online workshops på omkring ca 45 min hver
  • Grundige arbejdsark til alle workshops
  • star
    Adgang til optagelserne og arbejdsark samlet ét overskueligt sted
  • star
    Adgang til alle fremtidige opdateringer og tilføjelser til kurset
  • Bonus modul: Sådan arbejder du i praksis med købsrejsen

Flere detaljer om de 3 workshops

Workshop 1

Vi dykker dybt ned i din målgruppe, og vi tegner i fællesskab et klart billede op af din målgruppe. Det vil sige hvem de er, hvad de interesserer sig for, osv

Workshop 2

Når beskrivelsen er på plads, kigger vi på den process, dine kunder er på, når de går fra at være interesseret til at købe fra dig. Altså deres købsrejse.

Workshop 3

Med din viden om både målgruppen og købsrejse kan vi nu lave en oversigt over, hvilket indhold du har brug for for at få flere kunder i din virksomhed

Prisen på kurset


Da kurset er et selvstudie, har jeg valgt at lægge det på en pris, hvor alle kan være med.
Du betaler kun 1.199,- for hele kurset

Du kan betale i 1 rate eller i 3 små rater over 3 måneder på kun 400,- kr hver måned.


>