Tiltræk de perfekte kunder

Tiltræk de perfekte kunder
  • 3 live online workshops hvor du kommer helt ind under huden på de kunder, der vil være helt perfekte for dig
  • Du bliver også klogere på hvilken rejse, dine kunder skal på for at gå fra interesserede til at købe fra dig
  • Alle 3 workshops bliver optaget, så du kan lytte det hele igennem i ro og mag bagefter

Kursusdatoer: 17/1, 24/1 og 7/2 kl 20:00

Intro pris (du sparer 1.050,- i forhold til normalprisen) udløber om:

04
Dage
14
Timer
09
Minutter
11
Sekunder

Hvorfor skal jeg bekymre mig om min målgruppe?


Hver eneste gang du

 

  • skriver en e-mail
  • skriver et blogindlæg
  • laver et opslag på Facebook
  • prøver at sælge et produkt


skal du være knivskarp på, hvem du taler til.


Eksempel: I min generation nikker de fleste indforståede, hvis jeg laver referencer til dengang vi lyttede til Sweet og Slade. Men dem, der er 20 år yngre end mig, kigger uforstående på mig og siger: Hvem? Hvis jeg gerne vil sælge til den sidste gruppe, så skal jeg altså finde nogle bedre referencer frem end, hvor stramme sølvdragter Sweet-drengene havde på i 70'erne...


Det samme gælder med dine kunder. Hvis du ikke taler direkte til dine kunders hjerte og umiddelbare virkelighed, så er du irrelevant. Ganske enkelt kedelig og ligegyldig.


Og når vi ved, at vi efterhånden har et attention span, der er mindre end en guldfisk, så har du ikke mange sekunder til at fange din målgruppe i.


Live online workshoppen Tiltræk de perfekte kunder kan hjælpe dig

Tiltræk de perfekte kunder

Efter du har gennemført workshoppen

  • Er du kommet helt ind under huden på din målgruppe
  • Du har styr på, hvad der får din målgruppe til at købe
  • Du har et overblik over hvilket indhold, du har brug for at skabe
  • Du ved, hvad der skal til for at du kan få flere kunder i din virksomhed

Du bygger workshoppen sammen med mig

Fordi der er tale om helt nyt materiale og fordi der er tale om live workshops, så har du stor indflydelse på indholdet sammen med mig.


Jeg kommer til at lytte til dit input, og hvis jeg finder ud af, at der er elementer, der mangler i kurset, så vil jeg løbende tilføje dem bagefter. Det er din fordel ved at være blandt de første, der deltager.

Det består workshoppen af:


  • 3 live online workshops på omkring 1 time hver. Datoerne er: den 17. januar, 24. januar og den 7. februar kl 20 alle 3 dage
  • Grundige arbejdsark til alle workshops
  • star
    Adgang til optagelserne og arbejdsark samlet ét overskueligt sted
  • Mulighed for sparring ved at stille spørgsmål live eller ved at sende spørgsmålene ind til mig før hver workshop.
  • star
    Adgang til alle fremtidige opdateringer og tilføjelser til kurset

Flere detaljer om de 3 workshops

Workshoppen 17. januar

Vi dykker dybt ned i din målgruppe, og vi tegner i fællesskab en persona op, som giver dig et klart billede af din målgruppe

Workshoppen 24. januar

Når du har din persona på plads, kigger vi på den rejse personaen skal på fra at være interesseret til at købe fra dig. Altså deres købsrejse.

Workshoppen 7. februar

Med din viden om både persona og købsrejse kan vi nu lave en oversigt over, hvilket indhold du har brug for for at få flere kunder i din virksomhed

Prisen på kurset


Din intro pris på kurset er 1.950 kr. Normal pris er 3.000 kr

Du kan betale i 1 rate eller i 3 rater over 3 måneder - 650 kr hver måned.


Intro pris udløber om:

04
Dage
14
Timer
07
Minutter
50
Sekunder
>