Challenge eller udfordring. Duer det til markedsføring?

OH89: Lav en challenge: hvad kan du bruge det til i din markedsføring

Hvad er en challenge?

En challenge, eller en udfordring, som det lidt negativt hedder på dansk, er en måde, du kan engagere på. Det er en måde, du kan få dit publikum og dine potentielle købere aktiveret på en sjov måde, så de ser resultater. Og så de gennem din challenge får et indtryk af, hvad du har at byde på.

Det handler dagens episode om.

Som noget nyt, kan du læse en udskrift af hele episoden længere nede på siden, hvis du har fornøjelse af det, og ellers vil jeg blot ønske dig god fornøjelse med at lytte med.

Links fra episoden: Her finder du Simple Green Smoothies

Challenge eller udfordring

Klik her for at se hele udskriften af episoden

Få gratis træning til en værdi af 3.500 kr lige nu

Deltag i min gratis video workshop, hvor du får træning sprængfyldt med værdi. Workshoppen ligger online indtil den 21. november kl 22, så sørg for at få dig tilmeldt, mens du kan

gratis online workshop

Jeg vil som altid super gerne høre fra dig. Du kan enten lægge en besked herunder, eller du kan finde indlægget inde i Online HajLights, min lukkede Facebookgruppe, som du er velkommen til at deltage i, hvis du ikke allerede er med der.


Vil du hjælpe mig med med at få endnu flere lyttere?

Jeg blive stjerneglad, hvis du vil hjælpe mig med at få flere lyttere, og det kan du gøre på flere måder:

  • Abonnere på podcasten på iTunes, Stitcher, Spotify eller hvor du nu lytter med
  • Giv mig 5 stjerner og skrive en anmeldelse, for så er der endnu flere, der kan finde frem til podcasten
  • Evt dele podcasten f.eks. på Facebook, hvis du har lyst til det

Af hjertet tak! ❤️

Andre nyttige links til tidligere podcast episoder:

Lyt med i episoden om: Brug en challenge i din markedsføring

Del gerne med dit netværk!
>