OH3 – Maj Ølting om e-mail samarbejder

e-mail samarbejder med Maj Ølting

Det handler om e-mail samarbejder, og dagens gæst i Online markedsføring for små fisk er Maj Ølting.

Jeg fik lyst til tale med Maj, fordi jeg har bemærket, at hun har været med i en del samarbejder omkring freebies.

Altså for eksempel 3-8 eksperter indenfor et område, der i fællesskab udgiver en freebie af en eller anden art.

Hele ideen er, at jo flere du er, og jo mere alle markedsfører den fælles freebie, jo flere læsere får hver af deltagerne på deres nyhedsbrev.

Der ligger nogle ganske smarte principper bag. I podcasten får du her en masse tips til, hvordan du kan gøre det samme.

Pas på faldgruberne i e-mail samarbejder

Plus du får tips til, hvad du skal passe på med. Nøgleordet her er relevans. Det hjælper nemlig ikke, at du laver et fantastisk samarbejde, hvis det ikke er relevant. Hvis du for eksempel er tømrer, kan det være svært at lave et samarbejde med en terapeut. Med mindre der er et fællesskab i jeres budskab, der giver mening.

Men læn dig tilbage og lyt med - hvem ved: Måske skal du i gang med et e-mail samarbejde?

Hvis du vil følge Maj Ølting, så kan du gøre det på hendes blog: Få flere på dit nyhedsbrev, på Facebook her, eller på Instagram her

Del gerne med dit netværk!
Click Here to Leave a Comment Below 0 comments