Købsrejse: Hvad er det og hvad kan du bruge den til. Podcast Ep. 16

OH16: Købsrejse – hvad er det og hvad kan du bruge den til?

En købsrejse er den rejse, dine mulige kunder er på fra de starter med at få øje på dig og til de er klar til at købe fra dig.

Det er let bare at producere indhold til den store guldmedalje. Vi gør det alle sammen. Men hvordan sikrer du, at det indhold rammer plet? Og at du ikke laver indhold, der ikke er nødvendigt?

Det skal nemlig gerne have et klart formål i købsrejsen. Den skal kunne få dine kunder til stille og roligt at "rejse" længere og længere ind i din verden.

Hvis din købsrejse fungerer, så vil der være et naturligt forløb: Din målgruppe vil gå fra at se dig som helt ukendt til, at de ikke bare stoler på dig, men er vilde for at købe fra dig.

Gå ikke glip af nye podcast episoder

Læg din e-mail her og få besked, når der er nye episoder

Har du styr på din kunderejse?

Som jeg nævner i podcasten, så skal du først og fremmest kende din målgruppe ud og ind. Ellers kan du ikke lave kunderejsen korrekt.

Og så har du absolut ingen chance for at vide, hvad det rigtige indhold er.

Hvis du er i tvivl om din målgruppe, så lyt med i min podcast episode 13, der handler netop om det.

Og hvis du har lyst til at deltage i mit helt nye kursus, hvor vi bliver knivskarpe til både målgruppe og købsrejse, så klik her.

Lyt med i episoden, hvor jeg fortæller, hvad en købsrejse er og hvad du kan bruge den til:

Del gerne med dit netværk!
>