16. april 2020

Online markedsføring for små fisk - kanalgrafik

Brug kampagner til at opnå mere forudsigelige resultater i din virksomhed. Ene og alene det, at du går systematisk til værks, vil give dig bedre resultater, end hvis du mere sporadisk prøver dig frem.

I dagens podcast afsnit gennemgår jeg de 5 trin til, at du kan komme i gang med at bruge kampagner.

Brug kampagner i din markedsføring - brudt ned i 5 trin

Grundlæggende er der 5 trin, du skal kende til, hvis du vil i gang med at bruge kampagner. Jeg gennemgår dem i detaljer i podcast afsnittet, som ligger nederst på siden her

Vi skal både ud i prioritering, fokus, Product Launch Formula af Jeff Walker, så sæt dig ned og lyt med i episoden, og kig på punkterne her.

Først og fremmest er det vigtigt at forstå, hvad der menes med kampagner. I bund og grund er det en systematisk indsats i en kortere periode. Så brug kampagner til at du selv fokuserer på en ting af gangen i din virksomhed. I stedet for at du har gang i alt for meget på én gang.

Her er de 5 trin i brug af kampagner:

  1. 1
    Vælg dit produkt og sæt dig et mål. Kig på, om der ikke er nogle af de produkter, du allerede har, der kan egne sig til at køre kampagner på. Og beslut dig for, hvad du ønsker at opnå med kampagnen
  2. 2
    Sæt en periode i kalenderen. Det her punkt handler om at beslutte dig for, hvor lang en periode, du ønsker, at din kampagne skal køre. Jeg følger, mere eller mindre Jeff Walker's Product Formula, ​som jeg har lavet et forenklet slide på til dig her.  
  3. 3
    Beslut indsatsen. Her skal du finde ud af, hvor mange "løsdele", du ønsker,  din kampagne skal bestå af. Skal du kun bruge e-mails, en kombination af video og e-mails, webinarer, Facebook Live eller det hele? Det er her, du finder ud af, hvor omfattende, det skal være
  4. 4
    Planlæg den i detaljer. Du kommer ikke levende igennem en kampagne uden en god planlægning. Her viser jeg dig min metode, der starter med at jeg grov-planlægger. Og når det er på plads, lægger jeg det hele ind i en mere detaljeret kampagneplan.
  5. 5
    Producer og implementer. Det her punkt går ud på, at du skal have produceret dine kampagneelementer. Og så skal du have sat det hele i gang. 
Brug kampagner til at få flere kunder

Der er mange løsdele i gang i en kampagne, og derfor er det så vigtigt, at du har gjort dig nogle gode overvejelser før. Jeg hjælper rigtig mange af mine kunder med at sætte gode kampagner op, og hvis du vil have min hjælp, så start med at booke en afklarende samtale. I samtalen tager vi en snak om, hvad der er det rigtige for dig og din virksomhed, så du bruger din energi det rigtige sted. Book din samtale her

Men samlet set: Brug kampagner! Udnyt at en systematisk indsats giver resultater.

OH115 brug kampagner i din markedsføring

Følg med i en ny serie på YouTube, hvor du får masser af tips til #livetsomselvstændig

#livetsomselvstændig serien på YouTube

I en ny serie på YouTube, giver jeg dig masser af gode tips om alt det, der fylder, når du er selvstændig. Vi kommer omkring prissætning, salg, hjemmesider og meget andet. Kig forbi og giv gerne lidt ❤️ til videoerne. Og husk også at abonnere, så du får besked, når jeg udgiver nye afsnit.

Jeg vil som altid super gerne høre fra dig. Du kan enten lægge en besked herunder, eller du kan finde mig på Facebook. Hvorfor ikke komme med ind i min gratis Facebookgruppe, hvor jeg deler tips og laver masser af undervisning? Du kommer med her


Vil du hjælpe mig med med at få endnu flere lyttere?

Jeg blive stjerneglad, hvis du vil hjælpe mig med at få flere lyttere, og det kan du gøre på flere måder:

  • Abonnere på podcasten på iTunes, Stitcher, Spotify eller hvor du nu lytter med
  • Giv mig 5 stjerner og skrive en anmeldelse, for så er der endnu flere, der kan finde frem til podcasten
  • Evt dele podcasten f.eks. på Facebook, hvis du har lyst til det

Af hjertet tak! ❤️

Andre nyttige links til tidligere podcast episoder:

Lyt med til episoden: Brug kampagner i din markedsføring

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>