​AF Lise Halskov 

25. marts 2020

Online markedsføring for små fisk - kanalgrafik

Hvorfor sluger du en helt sæson af en Netflix serie på en søndag? Fordi fortsættelsen er uimodståelig. Du er ganske enkelt nødt til at finde ud af, hvordan det ender. Og hver afsnit ender med en uafsluttet løkke, som betyder, at du liiiige skal se et afsnit mere.

Det kan du benytte dig af i det materiale, du laver til kunder og til dine følgere.

Sådan gør du fortsættelsen uimodståelig for dine kunder og følgere

Vi er alle så meget drevet af nysgerrighed, at vi bare må kende slutningen. Det kan du benytte dig af på mange forskellige måder. Her er nogle ideer til hvordan du laver uafsluttede løkker, så fortsættelsen er uimodståelig for modtagerne.

  • Du kan bygge det ind i din overskrift på e-mails og blogindlæg. Overskrifter a la "De 5 fejl, du for alt i verden bør undgå indenfor fodbold" eller Hvilken en af de her 5 typer af iværksættere er du?
  • Du kan bruge det i dine kurser. Hvis du for eksempel har 5 moduler i et kursus, kan du i slutningen af hvert modul opridse hvad, de har lært, og fortælle hvad de skal lære i næste modul 
  • Du kan bruge det i gratis træning for at sikre, at dine deltagere får lyst til at deltage i det hele.  
  • Du kan bruge det til at skabe begejstring over noget der kommer - du fortæller lidt uden at fortælle det hele, så du skaber en forventning

Når du først kommer i gang, kan du sikkert sagtens finde på flere ideer. Hele metoden går ganske enkelt ud på, at du benytter dig af vores alle sammens indbyggede nysgerrighed. Men du skal selvfølgelig sikre dig, at når du gør fortsættelsen uimodståelig, så skal du også levere. Ellers bliver det ren click-bate, og det er lidt for let at gennemskue.

Jeg håber du bliver inspireret til at gøre fortsættelsen uimodståelig for dine kunder og følgere!

Gør fortsættelsen uimodståelig OH112

Få en ​skræddersyet tjekliste over, hvad dit fokus skal være i din markedsføring

Hvilken form for markedsføring, der er den rigtige for dig, afhænger helt af, hvor DU er i din virksomhed. Ellers risikerer du at bruge alt for meget tid på de forkerte ting. I stedet for, at du har fokus på det, der virker for dig i din virksomhed. Jeg har sammensat en enkel quiz, der spytter en ​skræddersyet tjekliste ud til dig. Den koster ikke andet end en e-mail at få fingre i, så klik her for at komme i gang

Jeg vil som altid super gerne høre fra dig. Du kan enten lægge en besked herunder, eller du kan finde mig på Facebook. Hvorfor ikke komme med ind i min gratis Facebookgruppe, hvor jeg deler tips og laver masser af undervisning? Du kommer med her


Vil du hjælpe mig med med at få endnu flere lyttere?

Jeg blive stjerneglad, hvis du vil hjælpe mig med at få flere lyttere, og det kan du gøre på flere måder:

  • Abonnere på podcasten på iTunes, Stitcher, Spotify eller hvor du nu lytter med
  • Giv mig 5 stjerner og skrive en anmeldelse, for så er der endnu flere, der kan finde frem til podcasten
  • Evt dele podcasten f.eks. på Facebook, hvis du har lyst til det

Af hjertet tak! ❤️

Andre nyttige links til tidligere podcast episoder:

Lyt med til episoden om hvordan du gør fortsættelsen uimodståelig for dine kunder og potentielle kunder

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>