Tidsbegrænsede kampagner med nyt smart plugin - læs om det her

Nyt plugin gør dig i stand til at lave tidsbegrænsede kampagner

Nyt smart plugin til tidsbegrænsede kampagner

Tidsbegrænsede kampagner er det nye sort

Se, det her er det smarteste, jeg har set i lang tid.

Hvis der er en trigger, der virkelig kan få os op af stolene og svinge kreditkortet, så er det knaphed.

Du har sikkert tit set masser af kampagner, hvor der er en lille nedtælling, der kører, så du kan se, hvornår tilbuddet udløber.

Den funktion har jeg brugt længe, fordi den er en af de mange features, der følger med mit yndlingsplugin Content Thrive Builder.

Men nu har de lige lanceret et nyt plugin, der lige upgraderer den tankegang med eftertryk.

Det nye plugin, der hedder Thrive Ultimatum

Knaphed på en intelligent måde

Se, den normale måde at lave tidsbegrænsede nedtællinger på er, at der inde på den relevante side kører en nedtælling, som du ser, hver gang du går ind på siden.

Den nye måde Thrive Ultimatum gør det på er:

  • Din nedtælling kan dukke op på de sider, blogposts, osv, du vælger enten oppe i toppen, i bunden eller som en widget i siden på f.eks. din blog
  • Du kan vælge mellem en masse forskellige layouts, og du kan ligesom i Thrive Content Builder tilpasse designet i farver, med logoer osv.
  • Du kan have tidsbegrænsede kampagner, der først trigges af et besøg på en bestemt side – det vil sige, at du fra dit nyhedsbrev kan sende folk ind på en tidsbegrænset kampagne som de kun ser, hvis de har besøgt en bestemt side.
  • Dine tidsbegrænsede kampagner (for du kan have flere kørende på samme tid) kan indstilles, så de forsvinder, når din besøgende har købt hos dig. Det bliver trigget af at man indtaster URL’en på takkesiden efter at købet er gennemført.

Hvad betyder alt det her?

Grunden til at mit hovede er lige ved at koge over af begejstring over det nye plugin er, at jeg dels har en meget stor grad af tillid til firmaet bag det nye plugin. De er gennemført “ordentlige” at handle med, så deres intentioner er som regel baseret ud fra, at du skal sælge men på en god måde. De kan fremvise utroligt gode resultater med det nye plugin, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at det er effektivt.

Desuden er jeg vild med mulighederne for, at du kan trigge det ved besøg på bestemte sider. Det har længe irriteret mig, at du ikke kan lave evergreen tidsbegrænsede kampagner i de fleste e-mail systemer, men det kan du jo så faktisk nu ved hjælp af det her plugin.

Du kan linke til en bestemt landing page, som kun ses af de læsere, du sender derhen, og et besøg udløser så en timer og et link hen til en hemmelig side, hvor dit begrænsede tilbud kører. Når timeren er udløbet, forsvinder den ganske enkelt, og dermed forsvinder tilbuddet også.

Det er edderhyleme smart!

Hvor let er det at bruge?

Jeg har ikke nået at lege så meget med det endnu, men hvis du bevæger dig rundt på Online Haj, vil du møde det hist og pist. Det tog mig under en halv time at sætte det op, du ser der.

Du kan se en video her, hvor jeg demonstrerer, hvordan det virker, og der kommer mere af den slags, når jeg selv har haft lidt mere tid til at prøve det af, så du kan trygt kaste dig ud i det – I’ve got your back 🙂

Hvordan får jeg fingre i det nye plugin?

Hvis du allerede er kunde hos Thrive folkene, så log ind i dit Members Dashboard og se, om det allerede ligger der. Det gjorde det for mig, men jeg har også en agency udgave af tema-pakken.

Hvis ikke, kan jeg varmt anbefale dig at investere i pakken, for der er nærmest ingen ende på alle de gode features, du får med.

 

Du kan købe Thrive Ultimatum lige her

Linket er et affiliate link – jeg er så begejstret for Thrive folkene, at jeg gerne lægger mit navn til deres produkter 🙂

 

Del gerne med dit netværk!
  • Mette siger:

    Hej Lise.

    Fedt at du er så hurtig med en demo af dette plugin. Det giver et rigtig godt indtryk – som er rart at have inden man trækker kreditkortet.
    – og superspændende plugin.

  • >