Danmarks Spørgsmål: Ny bog af Torbjørn Flensted om søgninger i Google
6

OH12: Ny bog: Danmarks spørgsmål med Torbjørn Flensted

Danmarks Spørgsmål

Danmarks spørgsmål er en ny bog af Torbjørn Flensted og Kim Hove, som er sært fascinerende at læse i. 

Forfatterne, der har arbejdet i mange år med digital markedsføring, har dykket ned i alle de mange søgninger, danskerne laver på Google.

Og de har samlet de 10.000 mest stillede spørgsmål indenfor et hav af kategorier samlet i alfabetisk form.

For eksempel kan man undre sig over at hele 12000 mennesker har googlet "Hvem er jeg?". 1680 personer har spurgt: Hvem kom først - hønen eller ægget.

Der er 10 tusinder af søgninger på "Hvordan taber man sig". Og der er foruroligende mange søgninger på "Hvor mange panodiler skal man tage før de er dødelige".

Jeg tager en snak med Torbjørn Flensted i dagens podcast om, hvad formålet med Danmarks Spørgsmål er. Og vi får en god snak om, hvad du og jeg kan lære af at læse den.

Og Torbjørn giver dig, der er ejer af en virksomhed, gode råd om, hvordan du bedst kan udnytte den viden, der ligger i bogen.

Vind Danmarks Spørgsmål

Danmarks Spørgsmål

Torbjørn har været så rundhåndet, at en heldig lytter af podcasten har mulighed for at vinde et eksemplar af bogen.

Kravet for at deltage er, at du skal lægge en kommentar nedenfor og fortælle mig, hvorfor du skal være den heldige vinder.

Jeg udtrækker en vinder den 22. december, 2017. Vinderen får direkte besked.

Køb bogen her

Lyt til podcasten Danmarks spørgsmål her:

Hvis du vil læse mere om bogen, så kan du finde den her, og du kan følge Torbjørn Flensted på Twitter her.

Del gerne med dit netværk!
  • Amanda Nilsson siger:

    Bogen lyder både underholdende, fascinerende og som en læseoplevelse, der er værd at prioritere i den travle hverdag 🙂 Og så ville det være fedt at få en tidlig julegave!

  • Rikke Dunne siger:

    Hej Lise
    Det lyder som en virkelig spændende bog, som jeg gerne vil vinde. For nu er jeg meget nysgerrig over, hvad der mon søges på om “stress” og “arbejdsmiljø”. 🙂

  • June Beltoft siger:

    Det lyder som en spændende bog – og jeg er vildt nysgerrig. Ikke mindst fordi jeg stadig mangler at knække koden til min niche i forhold til hvad folk egentlig søger efter…

  • rivo siger:

    KUNST er svært at sælge, og nu ønsker jeg mig kreativ inspiration til at knække nødden på en sjov måde 😁🌈💜

  • Camilla siger:

    Jeg er et meget nysgerrigt/videnssøgende menneske, der deler rundhåndet ud af de tips og tricks, som jeg dagligt falder over. Bogen Danmarks Spørgsmål vil hjælpe mig med dels at markedsføre mig selv og dels igennem “help marketing” at hjælpe andre endnu bedre.

  • >